Undervisningen i kurspaketet Telefonförsäljare ska syfta till att du utvecklar kunskaper om och färdigheter i ett kundorienterat och målinriktat försäljningsarbete med varor och tjänster. Genom undervisningen ges du möjlighet att utveckla kunskaper om och färdigheter i service och personlig försäljning. Undervisningen ska bidra till att du utvecklar de kunskaper som krävs för yrkesverksamhet inom området. Telefonförsäljning handlar om kommunikation. Därför kommer undervisningen ge dig möjlighet att utveckla kunskaper om servicebegreppet samt om värderingar, attityder
och förhållningssätt till personlig försäljning inom området handel och tjänster. Genom ett undersökande arbetssätt i undervisningen kommer du att få möjlighet att utveckla dina kunskaper. Du kommer,
genom praktiska övningar och problembaserade uppgifter, ges möjlighet att använda olika arbetsmetoder och finna lösningar för att arbeta med telefonförsäljning.

Frågor på det? Vi hjälper dig.
Frågor på det? Vi hjälper dig.

Josefin Malm
Studie- och yrkesvägledare
Kontakt: https://supportforum.nti.se

Vi använder oss av cookies för att din upplevelse av webbplatsen ska bli så bra som möjligt. Accepterar du att cookies används?

NejLäs mer Ok