Denna kurs fördjupar dina kunskaper i det du lärt dig i Reception 1 och 2. Du kommer bl.a. att utveckla din förmåga att kommunicera så att mötet med kunden och gästen blir proffessionellt, yrkesmässigt och serviceinriktat. I Reception 3 ska du göra arbetsplatsförlagt lärande (praktik) i fyra veckor. Observera att du själv söker praktikplats. Genom praktiska övningar får du då möjlighet att utveckla din förmåga att bemöta kunder och gäster med olika behov och förväntningar. Du kommer också att hantera klagomål på ett sätt som är förenligt med praktikplatsens mål.

Frågor på det? Vi hjälper dig.
Frågor på det? Vi hjälper dig.

Josefin Malm
Studie- och yrkesvägledare
Drop-in: Måndag och torsdag 13-15
Kontakt: https://supportforum.nti.se

Vi använder oss av cookies för att din upplevelse av webbplatsen ska bli så bra som möjligt. Accepterar du att cookies används?

NejLäs mer Ok